26 Aralık 2007

anne baba azıcık şaşırsın..

ismail : hadi uyuyun kızın, ben de hastayım gidip yatacağım.
çınar : hem hastayım diyorsun hem kısa kollu geziyorsun, git üstüne uzun kollu birşeyler giy.
(çınar poposunu dönüp yatar.)
ismail : hımff!

----------------------------

yılbaşı ağacının üzerindeki süsler itinayla sökülür, bunlarla kapılar süslenmeye çalışılır, o sırada çınar defne'ye koltukta uzanmakta olan beni göstererek 'hadi annemi süsleyelim' der. defne 'annem ağaç değil ki çınar, çok komiksin' diye olayı noktalar..

4 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

bi bacak kadar veletlerden fırça yemediğimiz kalmıştı, onu da görecekmişiz bu hayatta:-)) yat sen daha yat, yakında ikna eder onlar birbirini başlarlar süslemeye seni de!!

muko dedi ki...

Bu çocuklara çocuk demeye bin şahit lazım :)
bir yaşlı komşu teyzemiz var şimdiki çocuklar için zamane çocukları üniversite mezunu doğuyorlar bunlar der hep o laf aklıma geldi şimdi

Ayşe dedi ki...

:)) iste firca buduuur;)

Merhaba Vildancigim; ohh sukur sonunda...cidden pek bi sevindim tekrar yazmaya basladigina. epey bi sure devamli takip ediyordum yazip yazmadigini ama son zamanlarda iyice umidimi kesmistim bende...cidden senin yazilarini, kizlarinla birlikte yaptiginiz aktiviteleri takip etmek benim icin hem faydali hem de keyifli...ellerinize saglik, ne gusel seyler yapmissiniz oyle...
Gorusmek dilegiyle...
Sevgiler.......

vildan dedi ki...

:)) öyle ebru, ama bu halleri pek tatlııı..

biz de şaşırdık muko, teyze çok haklı :)))

ayşecim merhaba, çok sevindim not bırakmana. ben kendi günlüklerimle ilgilenemediğim gibi arkadaşlarımınkine de bakmadım uzun zamandır. bir ara bebişlerde istanbul'a taşındığını okumuştum, doğru mu acaba? gidip bakayım günlüğünüze :) öperim mutlu kardeşleri ben de ;)