30 Aralık 2007

koplomba


kaplumbağa nihayet bitti. herhalde bir hafta filan sürdü, bu sürede ben manto örerdim yahu. herneyse kızlarım çok sevdiler, çınar için yapıyordum ama defne 'anne o benim olsun mu?' dedi, çınar da yanımızdaydı, çınar bir bana bir ona baktı o bakınırken ben olsun dedim. çınar'ın haşmeti var bu da senin olsun dedim. çınar da 'tamam olsun, anne sen bana da bir tane ör tamammm?' dedi, tamam dedim :) ama örmeye hiç niyetim yok. seçtiğim ipten sanırım çok yordu beni, bir de tığla ilk kez bir şey denedim onun da etkisi büyük.

bu kaplumbağayı buradaki siteden bakarak yaptım. detaylarıyla nasıl örüldüğü anlatılmış, ilgilenenlere duyurulur :)

6 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

walla süpe rolmuş, bayıldım. üniversitede tığl akendime kazak örmüştüm, bu biraz cesaret veriyoriki tane yapmak için ama emin diilim henüz, bunu yapılacaklar listeme koyup düşüneceğim üzerinde, kolay gelirse eğer çınar'a da yaparım bir tane:-)

Ebru Oğuş dedi ki...

sobeeeee:-)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Resim açılmadı hemen ve ben yazını okudum.Hayretler içinde.
Bu ne ola ki acep diye deiey
Resim açıldı
Aaaaaa
Kaplumbağaaa!dedim salak gibi!
Harikasınız:)

EtkinliklerinizeBayılanBiyo

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok guzel olmuş...bizim kapluşa bir arkadaş daha olmuş...elelrine sağlık...sevgiler bizden

IKABAGS dedi ki...

Ben de simdi baktim sevgiyle orulmus iplere , anneler orumcek gibi orer dururlar , yuvalarini orerler , oyuncaklarini orerler...
iyi ki orer dururlar...

vildan dedi ki...

bence örmelisin ebru, hatta az evvel marifete bir örgü oyuncaklar sitesinin linkini verdim oradan farklı oyuncaklar da seçebilirsin ama bu kaplumbağayı çocuklar çok sevdi. 2007 de neler geçti onu yazacam de mi sobede, tamp birasdan yaziim :)

teşekkür ederim biyo :), ayrıca estağdurullah.

teşekkürler cocuklacocuk, bizden de sevgiler..

feyzacım nihayet ilk adımı attın. senin de sevgiyle örülmüş,işlenmiş, yazılmış her türlü marifetini blog dünyasında da izlemek için sabırsızlanıyorum. ayrıca sözlerin için teşekkürler..