08 Ocak 2008

sobe..

tatlı ikizler derya ile deniz'in annesi ebru 2008'den beklentiler için beni sobelemiş. az evvel ebru neler yazmış acaba diye bir bakayım dedim bir saat geçmiş, takılıp kalmışım güzel sohbetlere :)

yeni yıl mottolarım, yeni yıl bize şunu getirsin bunu getirsin gibi beklentilerim olmadı hiç. bursa'ya taşındığımızdan bu yana (5 yıldır) kimi bayramlar sıradan günler gibi geçti ama yılbaşlarında genellikle ailem bizlerle olduğu için o gece daha özel oldu, yani yeni yılın tek özelliği bu benim için. bu yılbaşı da öyleydi, bu sefer görsem'le aileye yeni katılan eşi de bizlerleydi. yenildi, içildi, kızların hediye açma girişimleri, hevesleri, heyecanları keyifle izlendi..

ben yeni yıldan sağlık, huzur ve para diliyorum, bir zahmet bu üç dileği benim için gerçekleştirirse çok bahtiyar olacağım. zaten bu üçü olursa gerisi çorap söküğü gibi gelecektir ;) :D

ben de cem'in annesi yasemin'i sobelesem yazar mı acaba? eskisi gibi yazmıyor artık, hem yazılarını hem de cem'den haberler almayı çok isterdim ben.

5 yorum:

yasemin dedi ki...

ay yazarım yazarım :) yazacak bi şey bulamıyorum arık da o nedenlen, bak şimdi buldum gerçi daha yeni bi şeyler eklediydim, bi sonrakine bunu yazarım. sağol vildan konu çıktı bana ;)

Ebru Oğuş dedi ki...

vildancım, umarım sağlık-huzur-para üçlüsü peşinizde olur bu yıl her daim:-))
bu akşam başlıyorum koplombaya, dün anneme sipariş ettim iplikleri ve tığı, bu akşam getirecekler. azimliyim çok!! yakında sizinkini yollamak için adres istersem şaşırma;-)

vildan dedi ki...

heh süper. az evvel okudum yazdıklarını yine yaz hep yaz. yalnız olmadığımı bilmek güzel:)

hahahah ebru, ben seri üretime geçtim yauu :P hatta hediyelik ördüm bugün bitane ben senin kuzularına öreyim ;)

imo dedi ki...

ya vildan bende istiyorum para ve sağlık ikilisini hatta huzur bile kendiliğinden gelir bence bunların peşinden.
bu arada bunca aktiviteyi nasıl sığdırıyorsun bir güne bir türlü aklım ermiyor buna ,acaba bursanın zaman dilimi vede şeysi burdakinden farklımıki???

vildan dedi ki...

hahaha imo. yabunları yapmak en en en fazla 1 saat sürüyor ondan sonra napacaz diye kara kara düşünüyorum :)