14 Ocak 2008

temizlik..


canavar gibi iki eleman yetişiyor. artık sırtım yere gelmez :P

9 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

kız olsun çamur olsun derlar ya, süper bayıldım walla.. ben de şimdi ühü ühüüü ağlamak istiyorum evde ki tek dişi olaraktan!!

imo dedi ki...

amman diyim vildan,sakın dur deme kızlara,bak bende öyle yapıyorum,çise de bayılıyor yer silmeye filan hiiç sesimi çıkartmıyorum aman hevesi kaçmasın diye :P büyüsünler biraz biz yan gelip yatıciiiz.
hepiciinizi öpüyorum.

muko dedi ki...

Ohhhhhhhhhhhhh kız anaları olaraktan çatlatma operasyonumudur nedir yavvv:P
Şaka bir yanada ne güzel ,gerçi büyüyüncede bucak bucak kaçarlar ya neyse bugünlerin tadını çıkar bence

yasemin dedi ki...

ben mutfakta yetiştiriyorum cemil'i :p bakalım isleri ne zaman tamamen devralacak :)

Adsız dedi ki...

maşallah varya...e kız anası olmak varmış demezlermi hep...allah sevdiği kuluna kız verirmiş..(bu durumda sen sevilme kat sayını iki ile çarp:))))hepinizi öptüm...

Adsız dedi ki...

Super, bende de var bu kızlardan 2 tane ama henüz bir numaralarını görnüş değilim temizlik konusunda:) Canım bu arada uzun zamandır ihmal ettiğin sitene donmuş olmandan mutluyum....
Sevgiler Dilara

MİSİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Benim oğlum da çok meraklı böyle şeylere dersem?
Geçen gün gittik elektrik süpürgesi aldık ona.Bize destek mi oluyor köstek mi desem yoksaaaa.bilemiyorum :))

vildan dedi ki...

evet arkadaşlar sizlerle aynı fikirdeyim :) kızlarım var mutluyum ama işe yarayacaklarını anladıkları anda sıvışacak delik arayacaklarına da hiiiiç kuşkum yok :)))

(dilara sen de benim aklıma geliyorsun ara ara, napıyor kuzuların merak ediyorum)