21 Ocak 2008

haftanın çocuğu..


çınar bu haftanın çocuğu oldu. her hafta bir çocuk seçiliyor sıra çınar'a gelmiş. daha evvelkilerden istenen bizden de istendi, o yüzden bir pano hazırladık, ilave olarak yasemin'in cem'e yaptığı anketten esinlenerek en sevdiği şeyleri ilave ettik. bir de küçüklüğünde giydiği giysiler ve ayakkabı gönderdik. haftanın çocuğu aynı zamanda o hafta sınıf başkanı oluyormuş. yemekhaneye inerken çocuklar tren oluyorlar, sınıf başkanının görevi ise bu trenin en önünde lokomotif olmak, hizaya sokmak :) defne de bir iki hafta sonra olacak sanırım..

bir de 24 ocakta gösterileri var, can hıraş ona hazırlanıyorlar. gösteride giyecekleri elbiseleri dün giydirip evde prova yapmalarını istedim, bizden bile utanıp miyk miyk söylediler şarkıyı, gün geldiğinde o kadar anne babanın karşısında hepsinin kaçışıp ağlayacağını düşünüyorum ama bunu hiiiç ummuyorum :)


en sevdiği yemek : makarna
en sevdiği hayvan : fil ve kaplumbağa
en sevdiği meyve : üzüm
en sevdiği kitap : ormanda bir parti
en sevdiği renk : turuncu ve kırmızı

2 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Fil ve kaplumbağa:)
Tezata bakar mısın?

Benim Maviş bu soruları ilk aklına gelenleri yazdırdı.Sonra "anne sen ozaman hemen hemen söyle demiştin yaa"diye mızıkçılık yapıp değiştirdi ;)

vildan dedi ki...

:)) hiç sabit değilki fikirler. ben de biraz uzun dinlesem turuncu, ay yok yok mavi, koyu maviii.. diye uzuyordu. hızlı hızlı geçtik biz de :))