10 Ocak 2008

karma sergi..


defne, çınar ve degas karma resim sergisi..

6 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

şimdi site yavaş açılıyor yukarıdan aşağı doğru, başlığı gördüm, tablo çıktı biraz, hııı dedim vildan çocukları resim sergisine götürmüş; resim tamamlanınca patladım gülmekten. sergi sizin evdeymiş demek!! neyse ki biz de sergi çalışmaları pek yok, sizinkiler pek güzelmiş!!

vildan dedi ki...

:)))
bizim evin heryeri sergi ebru. valla ağlamak istiyorum. ühüüüü

Geveze Kalem dedi ki...

Ebru'nun yorum sayfasındaki seslenişiniz üzerine tıkladım bloğunuzu. Bir baktım karşıma Bayan Hippo çıktı. Blog dünyasına henüz girdiğim zamanlarda linkleri tıklarken bloğunuza rastlamış ve 'ya bu isimler bana hiç yabancı gelmiyor,' diye düşünmüştüm. Sonra yandaki linklerde gözüme bebek.com takılınca hatırlamıştım. Yanılmıyorsam bebeklerin ilklerinde defne ve çınar'ın sayfası vardı. Biz de GÜNCE(Barış bebek&Sema anne) olarak oradaydık.
Hatta şimdi hatırlayıp kontrol ettim, bloğunuzdaki ilk yazınıza yorum bırakmıştım, o zamanlar 'Annem'in Kalemi' nickini kullanıyordum.
Neyse, güzel bir tesadüf olmuş.:) Farkında değilim ama belki de Ebru'nun bloğuna da sizin linklerinizden ulaşmış olabilirim.

Valla bu ortak resim sergisi beni endişelendirdi.:) Sonuçta bu kuzular serbest çalışmalar yapmaktan son derece memnun görünüyorlar ama gelecekte evimizin duvarlarının sizinkine benzeyeceği düşüncesi şimdiden yordu beni.:))

Olsun, sanatsız kalacaklarına duvarsız kalalım değil mi?:)
Sevgiler...

vildan dedi ki...

:))) sanatsız kalacaklarına duvarsız kalalım. süper, ben bununla avutayım artık kendimi.:)

bebekte bir zamanlar epey aktiftim ancak hiç günlüğümüz olmadı (bebişlerde olmuştu). ama sanki sizi hatırlar gibiyim. sevgiler..

asliberry dedi ki...

süper:)

Adsız dedi ki...

Süper olmuş bence. Bizim sıpa da renkli oyun hamurlarından minik toplar yapıp duvara yapıstırmış, kendine göre bir Dali şaheseri yaratmış, her gelene gösteriyor... Bayıldım resimlerine. İkisini de öpüyorum fıstıkların...