21 Ocak 2008

hava durumu..



bunu kar yağdığında yapmıştık. karla, kardan adamla nereye ne yapabiliriz diye düşünürken. sonbaharda odalarındaki cama yaptığımız yaprak baskıları sildim önce, pamuk yapıştırırız cama diye ama boyalar çıkmakta direnip beni uğraştırınca cama yapışkan sürmemeye karar verdim. pamukları ipe dizip bantladık o da zaman aldı, kızların canı sıkıldı, derken en nihayet kardanadamlı hava durumumuz oldu. şimdi sabah uyandığımızda ilk görevimiz pencereden dışarı bakıp havayı kontrol etmek, sonra da okun yönünü değiştirmek.

2 yorum:

Ebru Oğuş dedi ki...

bayıldım ve de kıskandim:-) hemen oğluşlarla biz de yapalım diyeceğim ama önce ikinci kaplumbağayı bitireyim diyorum;)
bir de izmir'e arada kar yağmasını beklemek gerek!
haftanın öğrencisine ve de kardeşine öpücükler..

vildan dedi ki...

ebrucum, kaplumbağa sözümü unuttum sanma. sen ör ben farklı kaplumbağa örecem kuzuyla, kuşa ;) kardan adam meselesine gelince, bozdağa götürür orada çevirirsiniz okun yönünü :))