25 Ocak 2008

yarı yıl gösterisi ve karne!


çocuklar ilk gösterilerini yaptılar. henüz onlardan evvel çıkan büyük sınıflarda gözlerim dolmaya, burnumu çekmeye başlamıştım bile :) gerçekten acayip bir duygu. 4 yaşlar (balıklar sınıfı) sahneye girdiğinde, ağlaşan kaçışan çocuklar beklerken, sırıtıp el sallayan anne-babalara bir yandan karşılık verip bir yandan da gösterilerini başarıyla yapan çocuklardı hepsi :) alkışlandıkça coştular.. fotoğraf makinemin azizliğine uğradım, doğru düzgün hiç foto yok elimde :( sanırım okulun çektirdikleri tab edilince onlardan alacağım.




karnelerimizi de aldık :) ikisi de dans etmeyi beceremiyorlarmış :) bu akşamdan itibaren dans derslerine başladık :P evlerinde lambaları yanıyor türküsü eşliğinde gerdan kırmayı öğrettim çocuklara. bu akşam yattıklarında çınar'dan 'ciğerim koz koz olduuu..' diye sesler geliyordu. son karedeki karne hediyesi olarak seçtikleri oyuncak. içinde iki ayı var. biri kız, biri erkek! (bu kız, erkek takıntımız hüküm sürüyor şu günlerde, ben kızım, babam erkek, annem kız, kardeşim kız, anneannem kız, dedem erkek...) onları giydirip duruyorlar.

8 yorum:

muko dedi ki...

oy oy oyy yerim ben onları yalar yutar tekrar öperim:)
büyüdüler birde gösteri yaptılar ve hatta karne bile aldılar tebrik eder gerdan kırmalarının devamını dilerim:)

Ebru Oğuş dedi ki...

tebrikleeer. ne güzel böyle karne heyecanı yaşamanız. bizimkiler neredeyse 2 yıldır gidiyorlar ama bizim okul 12 ay açık olduğundan hiç karne alamadık:-( heyecanını ve sevincini yürekten paylaşıyorum, sevgiler.

Adsız dedi ki...

karne heyecanınıza bayıldım..inşallah kaan karne alırken ben sadece burnumu çekmekle kalmaz muhtemelen salya -sümük ağlamaya başlarım...başında duygulandığım postu sonunda gülme krizine girerek tamamladım..gözümün önüne sen,defne ve çınarın gerdan kıran halleri geliyo...hepinizi öpüyoruz..

Adsız dedi ki...

üniversite diploması sevincinide yaşamanız dileğiyle...

7.oda dedi ki...

geç okudum yazınızı.. yeni dönem bile başladı ama :)
hayırlı olsun ilk karneniz??
kocaman öpücükler..
öyle çabuk büyüyorlar ki..

Bak ben dedi ki...

Çok güzel kızlar bunlar, Allah size bağışlasın, inanılmaz gıpta ile baktım fotoğraflara, bu güzel bıdıklarla daha nice böylesine güzel heyecanları paylaşmanız dileğiyle...
Kocaman öptüm her ikisini de:)
Sevgilerle...

vildan dedi ki...

ehiii muko :) merci biz de öperiz.

teşekkürler ebrucum.

:))) sağol dilekcim.

teşekkürler yurtdışı eğitim :)

7. oda benim cevabıma bakacak olursak kutlama hiç de geç değil. (yanakları al al smiley) :) teşekkürler..

çok teşekkürler suzinaz.. :)

Adsız dedi ki...

epeydir uğrayamamıştım buralara:)kocaman olmuş bu kızlar.yazdıklarınızı okudum bol bol gülümseyerek.Güzel günlerinizin hep bol bol olması dileğiyle sevgileirmi yolluyorum bu hamarat kızlara...